איך לנקות ביעילות וביסודיות בכל משימה

5

איך לנקות ביעילות וביסודיות בכל משימה

בתחום הניקוי, דטרגנטים וחומרי ניקוי הם כמובן מרכיבים קריטיים. בעוד שלחץ מים גבוה וטמפרטורת מים גבוהה יכולים בהחלט לחולל פלאים, שני מרכיבים אלו לבדם פשוט לא יכולים להציע את אותו כוח ניקוי שפתרונות ייעודיים של חומרי ניקוי יכולים.

למרבה הפלא, קיים מגוון רחב מאוד של חומרי ניקוי הזמינים מחברת EIS תהליכים שאנו משווקים בשוק המקומי. מגוון זה כולל פתרונות ייעודיים למכלול השימושים והיישומים האפשריים, לכל סוגי המשטחים ולכל סוגי הלכלוך – כולל מסירי שומנים ושמנים, מסירי משקעים עיקשים אחרים וכמו כן פתרונות מיוחדים לניקוי משטחים בעלי דרישות ייחודיות כגון אלומיניום או נירוסטה. בנוסף, אנו מציעים פתרונות מוכחים למקרים בהם נדרש כוח ניקוי נוסף, ליישומים שונים או למשל לעמידה בדרישות רגולטוריות מסוימות, כגון חיטוי משטחים לטיפול או הובלת מזון.

מסיבות אלו ואחרות, חומרי ניקוי הם הכרח במצבים רבים מאוד, אך מהם הפתרונות הטובים ביותר לעסק שלכם ולצרכים שלכם? באופן כללי, האפשרויות העומדות בפניכם מחולקות לפתרונות מוכנים לשימוש מיידי או לחומרים מרוכזים שיש להכין בעזרתם תערובת חומר ניקוי. כל קטגוריית פתרונות מציעה יתרונות וחסרונות שונים וחשוב לבצע התאמה אישית לצרכים הספציפיים שלכם.

חומרי ניקיון מוכנים לשימוש – מוכנים לצאת לדרך מיד

עם חומרי ניקוי מוכנים לשימוש (Ready to Use), אין צורך בכל הכנה מיוחדת כדי להתחיל בניקוי. פשוט מוסיפים את התמיסה המוכנה מראש למכונת שטיפה בלחץ או למערכת השטיפה ומתחילים לעבוד. אפשרות זו מציעה נוחות רבה מאוד, במיוחד ליישומי ניקיון ניידים. חומר ניקוי מוכן לשימוש משמעותו שאין צורך למדוד כמויות או יחסים בין כמות חומר לעומת מים כדי להבטיח תערובת נכונה. מתחילים לנקות מיד.

לעומת זאת, בדומה לרוב הדברים המציעים נוחות משופרת, אתם משלמים פרמיה מסוימת על כך. בתערובות חומרי ניקוי מוכנות לשימוש, אתם משלמים באופן חלקי גם על מים, מכיוון שתמיסות אלו כבר עורבבו מראש במפעל היצרן עם מים בריכוז הנכון כדי לספק את כוח הניקוי הגדול ביותר. זה יכול להיות יתרון בנסיבות מסוימות, למשל כאשר אין לכם שליטה על איכות המים. התמיסה מעורבבת מראש ולכן אתם יכולים לדעת מראש ובוודאות את יכולות הניקוי של החומר שלכם עבור כל סביבת עבודה.

חומר ניקוי מרוכז – חיסכון מרוכז

עם חומרי ניקוי מרוכזים, בניגוד לתמיסות מעורבבות מראש, מגיע היתרון של קניית חומרים בכמויות גדולות. עם חלקיק מהכמות של תמיסה מרוכזת, תוכלו ליצור כוח ניקוי זהה למיכל מלא של תערובת מוכנה מראש. אפשרות זו משיגה חיסכון כלכלי בטווח הארוך ומאפשרת למהול את החומר ולערבבו עם מים במתקן שלכם, כך אתם משלמים רק על חומר הניקוי ולא על המים שהוסיפו במפעל הייצור. זה גם אומר שאתם יכולים להתאים אישית את רמות המהילה עבור משימות שונות, כך שאם אתם זקוקים לתמיסה חזקה ומרוכזת יותר אתם יכולים בקלות לייצר כזו.

משמעות נוספת לשימוש בחומר ניקוי מרוכז שיש להכין עבורו תמיסה מהולה בעצמכם היא שאתם משקיעים יותר זמן עד להתחלת הניקיון בפועל, נקודה שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה על שימוש בחומרים מוכנים מראש לבין חומרים מרוכזים. אלא אם כן אתם משתמשים בציוד מהילה וערבוב אוטומטיים בעמדת השטיפה שלכם, בחירה להשתמש בחומרי ניקוי מרוכזים תצריך בדר"כ להכין תמיסת ניקוי מראש. כמו כן, קיים פוטנציאל לערבוב לא נכון של חומר הניקוי עם המים ובכך ליצור תמיסה שאינה חזקה מספיק כדי להשיג את כוח הניקוי הנדרש.

השיגו את הפתרונות הטובים ביותר עם חומרי הניקוי מבית EIS תהליכים

בחברת EIS תהליכים אנו מציעים לכם צוות פנימי מקצועי, מסור ומיומן של טכנאים ומומחי ניקיון ותהליכים תעשייתיים היכולים לסייע לכם להשיג תוצאות אופטימאליות בניקיון ובתפעול המערכות. מטרתנו זהה לשלכם – יעילות, יסודיות וחסכוניות בתפעול – ובייעוץ באתר הלקוח אנו יכולים להעריך את פעילות הניקיון הנוכחית שלכם ולזהות הזדמנויות להשגת תוצאות טובות יותר ולחיסכון כספי בשימוש חכם בחומרי ניקוי ויישומי ניקוי. אנו מסייעים לכם לקבוע האם עדיף לכם להשתמש בחומרים מרוכזים או בתמיסות מוכנות לשימוש. עם שנים של ניסיון בתחום על כל היבטיו ועל סמך עבודה עם המותגים המובילים בעולם, אתם יכולים לסמוך עלינו שנספק לכם הערכה מדויקת ומקצועית ופתרונות כדאיים כלכלית ותחרותיים בכל מובן, מבלי לעגל פינות. צרו איתנו קשר כדי לקבוע פגישת ייעוץ והערכה אצלכם באתר.

שתפו:

אולי יעניין אותך גם:

לקביעת פגישה
עם מנהלי הפיתוח שלנו